vineri, 10 ianuarie 2014

Cele bune sa se-adune!!


Buna,dragelor!

Acum cateva zile ma gandeam la cat de repede trece timpul,la cat de ocupati suntem in fiecare zi si la cat de putin pretuim micile bucurii ale vietii.
Am ajuns sa ne bucuram numai cand reusim sa realizam lucruri "cu adevarat importante" cum ar fi achizitia unei case,a unei masini,schimbarea/gasirea unui loc de munca sau o vacanta pe alte meleaguri...Nu neg,si eu,ca fiecare dintre voi imi doresc macar unul dintre aceste lucruri,daca nu pe toate.Insa in zilele noastre,acestea au ajuns sa fie vise,sa nu fie la indemana oricui.Asta inseamna ca trebuie sa fim mereu tristi,ursuzi si vesnic nemultumiti?

Ei bine,astazi va propun un "exercitiu" care sper sa fie pe placul vostru.Aveti nevoie doar de un recipient(eu ales un borcanas) pe care il decorati dupa placul si imaginatia voastra.In fiecare zi scrieti un biletel(sau mai multe) cu lucrurile frumoase care vi s-au intamplat.Deschideti bine ochii si cu siguranta veti gasiti in fiecare zi cate un moment special,cate o mica bucurie,acel CEVA ce va aduce zambetul pe buze,ce va hraneste sufletul si va ajuta sa mergeti inainte oricat de greu vi s-ar parea ca e drumul.Doar o zi in care surasul nu si-a facut aparitia pe fetele voastre este,intr-adevar,pierduta.


Fetelor,nu colectionati lucruri materiale si nu faceti totul dintr-o persoana!!Din pacate,acestea pot fi pierdute intr-o secunda.Tot ceea ce o sa va ramana in suflet si vor merge cu voi mereu si peste tot sunt amintirile!Pastrati-le pe cele mai frumoase,faceti din lucrurile marunte amintiri de neuitat,fiti pozitive si nu faceti rau(intentionat) celor din jurul vostru!


Dupa cum vedeti,eu deja am inceput sa scriu lucrurile ce ma fac fericita zi de zi.Va invit si pe voi sa preluati ideea daca aceasta este pe placul vostru.Ce este mai placut ca la sfarsit de an sa rastorni toate biletelele si sa-ti aduci aminte,cu drag,de toate clipele minunate petrecute de-a lungul atator luni?Abia atunci iti dai seama cu adevarat ca ai avut un an plin,chiar daca multe dintre activitatile pe care le-ai planificat la inceputul acestuia nu au fost realizate.Insa,implinirea sufleteasca este cea mai importanta.

Va doresc sa va umpleti sufletele cu cele mai speciale clipe,cu trairi unice si cu sentimente curate si sincere!

Un sfarsit de saptamana magic sa aveti.Pupici.

8 comentarii:

  1. Frumoase sfaturi..pacat ca ne dam seama prea greu de lucrurile cu adevarat frumoase in viata..primeaza cele materiale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai scris..citisem si eu de ideea asta undeva, am tot zis ca fac si uite ca tot la stadiul de idee a ramas..Acum m-ai motivat si sigur imi voi "construi" o cutiuta cu lucruri bune.
    Ai mare dreptate in tot ceea ce ai scris si uneri ma simt si eu luata si prinsa in acest "val"...mi se pare ca nu fac lucruri suficient de mari si ajung sa ma compar cu ceilalti...dar primesc si cate-o palma din cand in cand, revin cu picioarele pe pamant si incerc sa ma bucur de micile bucurii si de oamenii de langa mine.
    Iti multumesc pentru acest articol, a fost una din "palmele" de care aveam nevoie in aceasta perioada :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mai vazut undeva acest proiect, dar nu mai stiu unde. Imi place cum ai decorat borcanasul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aseamanator am procedat si eu de la inceputul anului: am lipit intr-un caiet toate momentele care m-au facut fericita,, oricat de nesemnificativ ar fi acel moment. Avem tendinta sa ne canalizam atentia numai asupra lucrurilor negative, in felul acesta, uitandu-le pe cele pozitive.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte buna ideea ta! Nu stiu daca o voi pune in practica, dar ai foarte mare dreptate cu tot ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos, ar trebui sa fac si eu asta...

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. E o idee foarte bună! Îmi place mult cum ai decorat borcanul respectiv, a iești foarte frumos.
    Am făcut și eu ceva asemănător, cele mai bune lucruri ale anului 2014 :) .
    http://cioburi-de-vise.blogspot.ro/2014/02/diy-memory-jar-2014.html

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP