miercuri, 29 ianuarie 2014

NOTD : Kisses

Buna,fetelor!

Nu stiu daca v-ati dat seama dar a trecut mai bine de o luna de cand nu am mai postat vreo manichiura.In aceasta perioada unghiile mele nu au avut parte de niciun fel de rasfat.Le-am taiat cat de scurt am putut si nu le-am lacuit deloc.Dar pentru ca au crescut putin am zis ca ar merita niste pupici...pictati,desigur! Zis si facut,rezultatul il vedeti in pozele de mai jos! :)






Va pup.

25 de comentarii:

  1. Ce dragut :x :x :x.Pupicei multi scumpo :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place.:D
      Te pupacesc si eu,draga mea.:*:*:*

      Ștergere
  2. Inseamna ca unghiile noastre au fost cam pe acelasi regim! :)
    Suntem gand la gand, tot o manichiura am postat si eu azi! Numai ca a mea nu e pupacioasa! :)) N-are astfel de buze zambitoare...
    Frumoasa si vesela manichiura, Oana!

    Sweet kisses! :)
    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vin in vizita cat pot de repede,Ilda! Sunt curioasa ce straie au unghiutele tale,da' stii ca eu ma misc mai greu in ultima perioada! :D
      Pupicei.:*:*

      Ștergere
  3. sunt atat de vesele, in contrast cu vremea!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florina,macar manichiura sa fie vesela daca vremea nu tine cu noi! :))

      Ștergere
  4. Ce-mi plac! Super dragute unghiutele tale! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa manichiura ta sa inteleg ca te pregatesti pentru luna februarie ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,Claudia.Asta a fost doar incalzirea pentru ca in februarie o sa fie invazie de inimioare pe unghiile mele.:)) Pupici.

      Ștergere
  6. Eu nu functionez cu unghiile mari. :)))
    E super-draguta manichiura! Mi-ar placea sa am rabdare si talent pentru a-mi impodobi unghiile. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen,sa stii ca nici eu nu ma simt foarte comod atunci cand am unghiile prea lungi,desi imi plac si le invidiez pe fetele care se descurca cu ele.Talent nu am nici eu prea mult..e mai degraba practica,iar rabdare..din ce in ce mai putina! ;))

      Ștergere
  7. Vai cat de dragute sunt! :_*

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte dragute, ale mele au stat goale, le tot amenint ca le imbulinez, ba ca le fac dungi, ieri visam la flori... :)) dar nu am reusit nimic. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Mihaela,nu ai idee cat de bine te inteleg.Exact acelasi lucru l-am facut si eu timp de o luna si un pic..dar pana la urma tot mai mult dezbracate au stat unghiile mele.Insa acum,recuperez.:D Te pup.

      Ștergere
  9. Cred ca oricat m-as chinui eu nu as reusi sa fac un pupic atat de reusit.Sunt adorabile..

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase postarile tale. Imi place foarte mult modelul pe care l-ai realizat pe unghiute!
    Check out my blog and follow me back, if yoy like it :)
    Kisses
    http://doramihu.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP