miercuri, 15 ianuarie 2014

Spuma pentru dus cu capsuni Balea Young - review


Buna,dragele mele!

Pentru primul review din 2014,am ales un produs pe care il iubesc:spuma de dus cu capsuni de la Balea,din gama Young.Anul trecut am reusit sa pun mana(in sfarsit) pe cateva produse de la aceasta marca,nu mi-a fost usor eu neavand DM in orasul in care locuiesc.Gelurile de dus mi se par nemaipomenite,sunt ieftine si nu usuca/irita pielea.Nu degeaba sunt  laudate pe majoritatea blogurilor.


Dar sa trecem,totusi,la protagonista postarii de astazi.In primul rand va spun ca se deosebeste de "restul" produselor de curatare  prin simplul fapt ca este sub forma de spuma.O spuma densa,fina si placut parfumata.Mirosul este absolut divin si deloc artificial. 
Din pacate(sau din fericire pentru unele dintre voi) acesta nu persista iar pielea nu ramane hidratata,aveti nevoie de o lotiune dupa utilizare daca pielea voastra este uscata.


Recipientul este asemanator cu un tub de spuma pentru par iar dozarea se face exact la fel.Se agita,se intoarce si se preseaza  acel "varf"(nu stiu cum sa-l numesc altfel :D).Dupa care va puteti bucura de spuma delicioasa.Pe masura ce este intinsa pe corp aceasta isi pierde din densitate,insa curata bine.Mi-ar fi placut o aroma ceva mai intensa care sa si persiste,dar nu ma pot plange!


Pretul nu-l mai retin,produsele au fost cumparate la gramada acum ceva timp si nu de mine.Oricum,mai multe de 8 lei nu veti scoate din buzunar.Nu este mult,dar trebuie sa aveti in vedere faptul ca,fiind sub forma de spuma,se consuma ceva mai repede.Daca va mai si place consistenta(si am o vaga banuiala ca asa va fi) si o folositi exclusiv,intr-o saptamana-maxim doua,ii puteti spune adio.Desigur,daca aveti DM pe aproape,o puteti inlocui imediat cu alta. :D

Voi folositi produse Balea?Ce imi recomandati sa incerc in viitor?

Va pup.

27 de comentarii:

  1. Ce tare! Nu am vazut acest produs pana acum insa cand trec prin DM o sa uit dupa el. Chiar vreau sa il incerc....
    Eu de la Balea iubesc lotiunile de corp, editiile limitate de vara...Am avut una cu ananas, nu o sa o uit niciodata! Si gelurile de dus si restul lotiunilor de corp sunt bune. Am mai auzit lumea vorbind despre un ulei de par de la Balea care aparent, e foarte bun...dar eu nu l-am incercat inca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut vara trecuta un gel de dus cu ananas,tot in editie limitata.Imi venea sa-l mananc,nu altceva.Lotiuni inca nu am incercat.iti multumesc pentru pont,o sa le am in vedere mai ales ca de anul acesta ma mut in Craiova si o sa petrec ore bune prin DM. :)) Te pup,Oana.:*

      Ștergere
  2. Wow, doar ambalajul si modul de dozare ma fac sa-mi imaginez ce tare m-as distra folosind-o si in acelasi timp gandindu-ma ca folosesc o "frisca pentru corp" ;)). Poate o s-o cumpar si eu:). M-ai tentat cu acest articol:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca o sa-ti placa,Lore.Pe mine ambalajul ma duce cu gandul la copilarie si la bataile cu perne.:)) Nu stiu de ce,dar asta imi vine in minte cand il vad.Sunt o ciudata,stiu!! :D Pupici.

      Ștergere
  3. Pare un gel de dus foarte interesant, cred ca am auzit de ceva asemanator dar am uitat bine ca mi-ai amintit pentru ca saptamana viitoare cred ca ajung intr-un DM. Nici eu nu am in orasul meu :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ceva diferit,fara doar si poate.Eu zic sa il ai in vedere si sa-l treci pe lista cumparaturilor din DM,mai ales ca nu ai unul in apropiere.Nu cred ca o sa te dezamageasca. :)

      Ștergere
  4. imi plac aceste produse ce sunt sub forma de spuma am si eu cateva si le iubesc .insa mirosul de capsuni ma face sa cred ca merit incercat desi eu nu am in oras un DM dar daca las gasi sigur las incerca macar din curiozitate ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta merita incercat,Claudia si nu doar din cauza mirosului.Si modul de dozare si produsul in sine sunt inedite.Din pacate,in zona Moldovei este DM doar in Focsani,din ce stiu eu.Putin cam departe de noi..:p

      Ștergere
  5. Uite ca nu m-am gandit sa caut produse de dus la DM, direct acolo ma duc cand termin ce folosesc acum (sper sa nu uit). Pupici:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gelurile de dus de la Balea sunt printre cele mai bune din ce am incercat eu pana acum(si am cateva la activ),Olivia! Le poti cumpara cu incredere,sigur iti vor placea.Pupici.

      Ștergere
  6. Nu am incercat inca nimic de la Balea ... insa observ ca au produse destul de laudate :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,asa este.Eu tot de pe diverse bloguri am aflat despre unele produse Balea si mi-au starnit curiozitatea fiind atat de apreciate...Ce am incercat pana acum,mi-a placut.Daca o sa gasesc vreun produs care ma dezamageste il "parasc" pe blog. :))

      Ștergere
  7. Am ajuns si eu in Dm . Am cumparat aproape tot ce aveam pe wishlist :D Acum pot sa fac alta lista :))
    Pupici :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana,cred ca ai facut prapad!! :D Mi-ar fi placut sa vad ce ti-ai cumparat dar am vazut ca nu mai ai blogul.:(
      La cate tentatii se gasesc sigur umpli imediat wishlist-ul.:))
      Te pup.:*:*:*

      Ștergere
  8. Eu am in casa o groaza de geluri de dus Balea...Imi place sa schimb mereu mirosul si cu ele nu te plictisesti niciodata...Spuma asta de baie nu o am,dar arata delicios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ti-o recomand,Georgiana!La fel ca si tine,si eu am o gramada de geluri de dus,insa acesta este diferit,textura este altfel..chiar merita o sansa! Te pup.:*

      Ștergere
  9. Prima intrebare : e comestibila?Pentru ca arata ca si frisca....si daca ar avea si gust de capsuni...yamy :x .Bine,gata,promit ca daca imi iau suma nu o sa o mananc :)) .Cred ca e un adevarat rasfat :x.Oare cat ma mai pot abtine sa nu merg in DM? :D
    Like your review :x,pe mine sigur m-ai convins sa o cumpar :).
    Te pupacesc draga mea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Nuuu,din pacate nu e comestibila,desi e tentanta rau.:D
      Eu NU stiu cum de te-ai putut abtine pana acum.Eu faceam ravagii sa fi fost in locul tau.Cand o sa ma mut in Craiova si o sa lipsesc mai mult de acasa sotul meu o sa stie unde ma gaseste sigur..in DM!!! :))
      Te pup,iubita.

      Ștergere
  10. Unul asa spumos, asemanator am incercat cu mult timp in urma. Era ca un gel si pe piele se transforma in spuma bogata. I-am facut review.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela,unul asemanator celui descris de tine am incercat si eu,era de la Rituals.Mi-a placut tare mult.Insa acesta de la Balea e putin diferit..

      Ștergere
  11. Eu am doua geluri de dus Balea, unul cu grepfruit si altul cu mandarina. Imi plac ambele, sunt cremoase :)
    Acum chiar ma intreb cum o fi gelul de dus spuma, din pacate eu nu am dm in oras, deci tre sa astept pana la vara :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uff,stiu cum e sa nu ai Dm in apropiere,Carla.Si eu astept cu nerabdare perioadele in care imi este facuta "aprovizionarea". :)) Nu cred ca am auzit vreo persoana nemultumita de gelurile de dus de la Balea,intr-adevar sunt cremoase si au un miros minunat.Il trec pe wishlist pe cel cu mandarine.:D Pup.

      Ștergere
  12. vaai! cat de bine arata! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata si miroase genial,Andra.Daca iti plac aromele dulci si textura de spuma sigur o sa-l adori! :D

      Ștergere
  13. Thank you for inviting me,Monique!

    RăspundețiȘtergere
  14. si eu le ador :D si iti recomand balsamurile de buze <3 sunt foarte hidratante si vin in tot felul de arome ..sun geniale ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult pentru recomandare,Alexandra.Chiar am buzele uscate in permanenta si mereu sunt in cautare de balsamuri de buze cat mai hidratante.Le trec pe lista!:D
      Pupici.

      Ștergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP