sâmbătă, 21 iunie 2014

Aliatele mele pe timp de vară

Bună! 
  
 Astăzi o să vă arăt o parte dintre produsele de care fac abuz în sezonul estival și care îmi fac viața,sau mai degrabă vara,mai ușoară. 


  Cum pielea mea e de un alb fantomatic nu pot să port rochițe sau fuste fără să aplic întâi autobronzant.Anul acesta am ales Summer Glow de la Dove pentru că am tot citit păreri bune despre el.Îl folosesc numai pe picioare și sunt mulțumită de "bronzul" obținut.Vreo oră după aplicare miroase superb,a fructe tropicale dar după aceea se schimbă situația.Mirosul e tipic autobronzantelor,mie nu îmi place că se impregnează în haine și în lenjeria de pat.Îl folosesc de două ori pe săptămâna asta până când reușesc să mă bronzez în mod natural(vorba vine!).
Pentru față folosesc de vreo doi ani crema autobronzantă de la Yves Rocher și vă spun că o iubesc!Colorează pielea uniform,nu lasă pete sau dungi și nici nu miroase rău. 
 Anul trecut cât am stat la plajă am folosit produse cu SPF de la Hawaiian Tropic,vara asta am ales un spray Ecran Lemonoil,un ulei Garnier(nu-l găseam când am făcut poza :D) și gelatina bronzantă de la Babaria.Cea din urmă are SPF mic însă principala ei "calitate" e de a accelera bronzul.Eu o să o aplic peste produse cu factor de protecție ridicat și o să văd ce rezultate obțin cu ea.Pentru față am optat tot pentru crema folosită anul trecut și anume Anthelios xl 50+ de la La Roche Posay.E foarte albă și mă chinui puțin să o întind cum trebuie ca sa nu  rămân cu pete,însă e ok din punct de vedere al protecției. 
 Vi se întâmplă și vouă să vă protejați pielea și să uitați de podoabă capilară?Ei bine,și părul este tot al nostru și "suferă" la fel de mult atunci când este expus razelor solare.Eu folosesc un balsam leave-in marca Deliplus înainte de o "sesiune" de plajă. 
  

 Pentru buze folosesc un luciu de buze cu SPF 20 de la Kiko,dar mai am și câteva balsamuri ce conțin factor de protecție. 
 Vara evit cât de mult pot să aplic pudră,în general folosesc un fond de ten lejer sau chiar un bb cream.Și bineînțeles că luciul instetic nu întârzie să apară.Dar eu îl țin în frâu cu șervețelele matifiante,acum le am pe cele de la Essence. 
 Nu știu dacă vi se întâmplă la fel însă mie vara tălpile mi se usucă îngrozitor,mai ales la mare.Din acest motiv crema cu gălbenele e nelipsită din bagajul meu oriunde aș merge. 
 Apa termală e un must pentru mine,cumpăr în general recipiente mici să le pot "căra" peste tot. 
 Despre gelul de duș exfoliant de la Palmolive v-am vorbit în postarea anterioară,îl iubesc,deja v-am dezvăluit "secretul"! :D 
  
 Astea-s câteva dintre aliatele mele în perioada aceasta.Voi ce mai folosiți pe timp de vară,aveți produse de care nu vă puteți lipsi? 
  
 Vă pup. 




17 comentarii:

  1. ce de bunatatati, sa le folosesti cu placere, unde ai gasit autobronzantul Dove?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Autobronzantul l-am luat dintr-un supermarket Auchan din Spania! :D

      Ștergere
  2. De anul asta am inceput si eu sa acord o mai mare atentie produselor cu SPF,dar nu mi-a trecut prin gand ca si parul are nevoie de asta.Multumesc pentru pont,pe minem-a salvat,mai ales ca acum nu stiu ce a patit (s-ar putea sa fie din cauza ca nu m-am mai vopsit de 3 ani pana in aprilie ),dar a inceput sa mi se despice varfurile,ceea ce nu mi s-a intamplat niciodata :( .
    Te pup scumpis :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E posibil ca aceasta sa fie una dintre cauze,mie mi se despicau varfurile vara de vara dar din cauza soarelui.De anul trecut am inceput sa folosesc si protectie pentru par,aveam o masca leave-in de la aceeasi marca.Si chiar se vede diferenta!!
      Pupici,draga mea! :***

      Ștergere
  3. ce de bunatati aici:)
    am sa folosesc si eu crema de galbenele pentru calcaie, mersi pentru trick:D
    te pup!

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/2014/06/un-giveaway-de-vara-sponsorizat-de.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Invatam zi de zi cate ceva unele de la altele,Florina!Ma bucur ca ti se pare util "trucul" meu.:) Te pup.

      Ștergere
  4. Plec in concediu sambata, concediu care va include si cateva zile de plaja, plus mult mers prin soare (sper sa fie soare!), asa ca m-am pregatit cu de toate :)) N-am nimic din ce ai prezentat tu aici, dar sper sa fie bune (majoritatea sunt noi).
    Te pup si enjoy the sun! Ca acum poti :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Haha, si eu am o crema de galbenele, tot pt. calcaie o folosesc, doar pt. ca mi se pare prea greasy pt. alte zone.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu folosesc o crema de fata de la Bioderma, cu FPS si efect matifiant, iar pentru par si corp nimic mai nimic special impotriva soarelui, doar untul de shea pentru calcaie...ca e criza:))). O sa folosesc apa termala si crema de bronzat pentru corp in august, cand merg la mare. Pupici!
    PS: Am crema de galbenele prin casa, asa ca atunci cand termin untul de shea trec pe galbenele:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu folosesc untul de shea tot pentru zonele uscate,numai asa il suport in stare pura.Pentru corp il combin cu diverse uleiuri sau unturi vegetale. :D
      Pup.:*

      Ștergere
  7. Cristina Barbieru24 iunie 2014 la 21:02

    Ce bunatati aici, sa le folosesti cu drag, mi-as dori si eu sa gasesc autobronzantul dove!! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Cristina!Din pacate am auzit ca autobronzantul Dove nu se mai gaseste in Romania,poate in viitor sa apara din nou si o sa ai ocazia sa-l incerci.Te pup.:*

      Ștergere
  8. Cu autobronzant nu-mi bat capul, nu am nici pielea foarte alba, dar nu ma grabesc sa merg la plaja/bronzat. Crema de galbenele e prezenta mereu in casa, pe acelasi considerent si untul de shea. Da, nisipul, apa sarata usuca pielea si isi revine imediat cu produsele enuntate.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea am rabdare sa stau la plaja,mi se pare ca trece foarte greu timpul.In plus am si pielea foarte deschisa la culoare si niciodata nu m-am bronzat uniform,in prima faza ma prajesc,la propriu,daca nu folosesc produse cu SPF ridicat.Asa ca autobronzantul e un aliat de nadejde pentru mine.:D
      Te pup,Mihaela.:*

      Ștergere
    2. Oh, inteleg ca ai fototipul care se arde, din fericire eu nu, dar ca tine prefer sa-mi ocup timpul cu altceva decat sa stau pur si simplu la plaja. Inainte imi luam pe plaja carti, table cu care sa-mi umplu timpul. Bronzul nu era pe primul loc, ma balaceam, ma jucam, ma uscam si acasa. Dimineata sau dupa ora 4 jumate/pm. xo

      Ștergere
    3. Din pacate da,am mostenit o piele tare dificila si sensibila,imi da multe batai de cap,mai ales vara.:(

      Ștergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP