vineri, 20 iunie 2014

O iubire de-o vară : Gel de duș exfoliant Thermal Spa - Palmolive [review]

 Dragile mele,dacă e prima dată când îmi citiți blogul vă spun că sunt o mare iubitoare de arome dulci și fructate atunci când vine vorba de parfumuri sau geluri de duș.Însă vara situația se schimbă complet și nu mai suport "dulcegariile". :) 


 Vremea caldă mă îndeamnă să folosesc produse cu arome fresh,răcoritoare.Și am găsit-o pe cea perfectă pentru această perioadă,gelul de duș Thermal Spa pur și simplu mă face să mă gândesc la mare și nu doar din cauza culorii. 


 Dacă ar fi să-i găsesc un minus ar fi faptul că nu exfoliază aproape deloc,particulele fiind foarte fine.Dar e mai bine pentru că așa îl pot folosi zilnic pe post de gel de duș iar când simt nevoia de exfoliere "zdravănă" îl amestec cu puțin zaț de cafea și am rezolvat problema. 


 Textura e destul de lichidă însă pe mine nu mă deranjează absolut deloc atât timp cât face spumă și-mi simt pielea curată după folosire. 
 Am mai avut acest produs acum câțiva ani și între timp ambalajul s-a schimbat puțin.Însă mirosul aste același,uitasem cât de mult îl iubesc!


  Voi ce geluri de duș folosiți vara?L-ați încercat pe acesta? 
  
 Vă pup. 

6 comentarii:

  1. Nu l-am incercat .
    Acum folosesc gelurile de dus Balea : Sensitive , Limette & Aloe Vera si Cocos & Nektarine :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cel cu cocos si nectarine tocmai l-am terminat si eu,e deliciooos! Ador gelurile de dus de la Balea! :D
      Te pup.:*

      Ștergere
  2. Pe acesta nu l-am incercat,dar daca spui ca nu e foarte exfoliant,parca nici nu ma tenteaza :D...bine,recunosc,ma tenteaza un pic din cauza mirosului,ca parca vad ca miroase super :D.
    Eu folosesc gelul de dus exfoliant cu zmeura si menta,pe care il mai alternez cu un scrub cu miros tropical si alte geluri de dus fresh :).
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ufff,in toate postarile tale vorbesti despre gelul exfoliant cu zmeura si menta,trebuie sa mi-l iau si eu ca nu se mai poate asa!! :))
      Te pupacesc.:*

      Ștergere
  3. Il folosesc si eu de ceva vreme si imi place foarte mult!!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP