joi, 19 iunie 2014

Din deliciile verii : Cuburi de gheață "personalizate"

 Bună!  
  
 Probabil că vi se pare puțin ciudat titlul postării dar nu am găsit altceva mai potrivit.:D 
 Deși,indiferent de anotimp,gâtul mi se inflamează rapid vara aproape toate lichidele pe care le consum conțin gheață.

 De cele mai multe ori cuburile se topesc cât ai clipi și,bineînțeles,băutura respectivă nu mai are același gust. 
 Pentru că acest lucru să nu se mai întâmple nu trebuie decât să congelam băuturile noastre preferate obținând astfel cuburi de gheață diferite.Eu am încercat cu ceai verde pe care l-am turnat peste mentă proaspătă,tocată mărunt. 





În această postare v-am arătat cum prepar limonada cu zmeură,una dintre preferatele mele pe timp de vară.Următoarele cuburi de gheață vor fi din limonadă,yummmiii! 

 Sunt zeci de combinații pe care le puteți încerca,dacă beți doar apă însă totuși vreți cubulețe speciale,adăugați diverse fructe tăiate mărunt.Pentru milkshake-uri faceți un piure de fructe pe care îl turnați în forme de silicon (inimioare,steluțe...etc.).Cuburile le mai puteți obține din sucuri naturale(pentru fresh-uri),din cafea(pentru frappuccino și cafea cu gheață) sau diverse ceaiuri.:) 
  
 Sper să vă fie utilă această postare! 
  
 Vă pup. 

16 comentarii:

  1. M-am gandit sa pun fructe si sa torn apa peste..dar cam atat :))
    Mi se apre foarte tare ideea ta, iar acum ca mi-am cumparat niste recipiente in forma de stelute si pesti..imi fa vi tare drag sa fac diverse combinatii :D
    Arata bine ceaiul tau!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Timp si chef sa ai,Ira,ca sunt zeci de combinatii pe care le poti face! :D
      Sa ai spor...si la preparat si la savurat! :p
      Pupici.:**

      Ștergere
  2. Ce bine suna limonada cu zmeura.Poate o sa incerc si eu reteta.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E tare buna si racoritoare aceasta limonada Gya,chiar ti-o recomand! :)
      Te pup.

      Ștergere
  3. Ha ha ce dragut! Foarte buna ideea.
    Aici ploua rau si numai la bauturi cu gheata nu imi sta gandul acum. :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai din cate observ,vara asta e o combinatie de primavara si toamna,dar vin ele si zile calduroase in care ai chef de ceva racoritor. :D
      Te pup.

      Ștergere
  4. Ce dragut! Mersi pentru idee!
    Pupici!

    miss-lorrie.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelente ideile!!! Pentru mine, realmente utila postarea! M-ai invatat ceva azi... Thanks!
    Multi pupici colorati, Oana! :)

    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare mult ma bucura comentariul tau,Ilda! Te pupacesc si eu.:*

      Ștergere
  6. Buna ideea ! Trebuie sa incerc si eu :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristina Barbieru23 iunie 2014 la 22:45

    Foarte tare ideea!! Mersiii!! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Am mai citit idei asemanatoare, indiferent ca se bea apa sau o alta bautura clar imbunataseste gustul. Mmm yummy, trebuie sa pun cat mai repede combina frigorifica din nou in priza si sa-mi fac stocul. pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sa faci,Mihaela! :D Macar in zilele calduroase sa ne bucuram si noi de bauturi cu gheata...trece vara cat ai clipi! :)
      Pupici.

      Ștergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP