marți, 3 iunie 2014

Favoritele primăverii

  
 Bună,dragilor! 
  
 După cum v-ați dat seama deja din titlul postării,astăzi o să vă arăt produsele pe care le-am folosit cel mai mult în sezonul de primăvară.Pe unele le-am descoperit mai târziu dar nu a fost nevoie de mult timp ca să urce pe podiumul preferatelor mele. :) 

  
 Loțiunea de corp de la Corine de Farme îmi place foarte mult,mai am puțin din ea și îmi pare rău că nu o mai găsesc pe nicăieri.Am luat-o mai mult din curiozitate,pentru că era ieftină,cam 1 € am dat pe ea.Mult timp am ținut-o în dulap,nici măcar nu am desfăcut-o să văd cum miroase.Însă de la prima utilizare m-a cucerit,intră imediat în piele,o hidratează bine și mirosul său e delicat și plăcut,ușor floral. 
 Am revenit la Bio-Oil,v-am vorbit despre el într-una dintre primele mele postări de pe blog.De atunci a adunat foarte multe vizite,este produsul care a avut(și are zilnic) cele mai multe căutări. 

  
 Abia la începutul lunii mai am început să ies din sfera lacurilor închise la culoare.Nu știu ce am avut că nu puteam să renunț la negru.:D Însă am trecut la culori mai vesele,pastelate,cu aer primăvăratic.Oja albă cu fulgișori neon o am de puțin timp și cu siguranță o veți vedea și la favoritele verii. 
  

 În ultima perioadă nu prea am avut probleme cu tenul așa că bb cream-ul a fost suficient pentru uniformizarea acestuia.Am folosit 3 produse în miniatură de la Skin79 și vă spun drept că mi s-au părut toate la fel deși sunt,după cum vedeți,diferite.Cum era de așteptat,nu am renunțat la pudra translucidă de la Essence.Cred că vara asta o să o termin,după doi ani în care am folosit-o cu muuult spor. :D Am reintrodus în rutina machiajului corectorul Instant Age Rewind de la Maybelline și acum îmi place mai mult decât primul pe care l-am avut,deși formula e aceeași.:) Pudra iluminatoare Mega Glo de la wet n wild a fost preferata mea în ultimele luni,ați mai văzut-o și în alte postări.Tot de la această marcă am folosit trio-ul de farduri Walking on Eggshells,în afară de faptul că sunt culorile mele preferate sunt pigmentate și rezistente.Rimelurile waterproof(Stays no matter what și Multi action) de la Essence mi-au plăcut în egală măsură și cum nu am putut alege doar unul le-am alternat. 

  
 Apa micelară și demachiantul bifazic pentru ochi de la Garnier fac o echipă perfectă.Deja le-am cumpărat în dublu exemplar pe fiecare.Alte două produse A-Derma se află printre preferatele mele,v-am spus că aceast brand îmi place și că până acum nu m-a dezamăgit.De această dată  a fost rândul conturului pentru ochi din gama Rheacalm și a cremei de față cu spf 15 Sensiphase AR să mă surprindă în cel mai plăcut mod. 
  
  Voi ați încercat vreun produs dintre cele folosite de mine?Vă tentează ceva anume? 
  
 Vă pup.  

25 de comentarii:

  1. ma tenteaza lotiunea micelara si demachiantul de la Garnier, chiar vreau s ale incerc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai ocazia sa le incerci,nu sta prea mult pe ganduri.Chiar fac treaba buna ambele.:)

      Ștergere
  2. Acum cateva saptamani am cumparat prima oja Astor . Culoarea este superba (cautam un lila) , rezista 3-4 zile , dar nu imi place cum se aplica pe unghie :(
    Pupici :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine nu rezista nici o zi,Ana,dar stiu ca unghiile mele sunt problema.:D
      Eu cu acesta nu am avut probleme,se aplica bine.Chiar nu mi-a facut nervi,cum se intampla cu altele.:D
      Pupici.

      Ștergere
  3. Ahhh, ce oje frumoase si varatice! :)
    Mi-au atras atentia BBCream-urile...
    Chiar mi-e dor de acea mascara essence (aceasta imi este familiara). Iar pentru micelara Garnier...traiasca! :D

    Pup, cu mult drag, Oana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa,era pacat sa treaca sezonul de primavara-vara si eu sa raman "setata" pe negru.
      BB cream-urile mi-au atras si mie atentia fiind colorate si micute.Au fost ceva cam scumpe dar cum le aveam pe wishlist,le-am considerat un rasfat.De cand ma tot tin sa le fac review..uff.
      Micelara traiasca ani multi ca tare buna-i!:D
      Te pup,draga mea.

      Ștergere
  4. Oja cu fulgisori e si preferata mea (doar ti-am zis ca m-am indragostit putin :D ).Ma tenteaza apa micelara de la Garnier...de fapt orice apa micelara :)),dar parca asta ma atrage mai mult :D,dar rezist cu stoicism pana cand termin tonicul (cred ca pana la urma o sa-l beau,ca nu se mai termina :)) ).
    Imi plac nuantele fardurilor tale :).Acum ca am vazut postarea ta,mi-am adus aminte ca am si eu cateva miniaturi de la No.7 pe care nu le-am folosit si ar cam fi timpul :D.
    Imi plac postarile de acest gen (dar o stii deja :D ) si abia astept sa vad goliciunile :D.
    Te pupacesc cu drag scumpa mea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ar fi ca produsele pe care le iubesc sa fie "nemuritoare" ca tonicul tau.:D Cand o sa-l termini neaparat sa-ti iei micelara aceasta.Te avertizez ca are 400 de ml,mai lasi mostenire din ea si copiilor.:))
      Sa le folosesti ca ar fi pacat sa-ti aduci aminte de ele cand sunt deja expirate,mai cunosc eu pe cineva care face la fel..:p
      Te pup,draga mea.:*

      Ștergere
  5. Demachiantul pentru ochi de la Garnier cred ca o sa il incerc si eu. :)
    Arata tare bine pudra de la wet n wild!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Demachiantul merita o sansa,Dara,mai ales ca nici nu e scump!
      Te pup.

      Ștergere
  6. Pudra Mega Glo arata foarte tentant :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La inceput eram cam sceptica in privinta ei mai ales ca nu prea foloseam iluminator insa acum,pur si simplu o ador!:D

      Ștergere
  7. Exat trio-ul de la Wet N Wild e cel pe care pun mana zi de zi, mai am vreo 2, dar acum se pare ca e preferatul. Am si corectorul de la Maybelline, eu nu prea sunt cu corectoarele oricum, dar il am, sa fie.. si apa micelara de la Garnier o am, pe post de demachiant, personal nu sunt la curent cu adevarata functie a apelor micelare, eu le folosesc pe post de demachiant, cand le am.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mila,eu folosesc micelara pentru indepartarea machiajului,ca prim pas.Dupa aceea imi spal fata cu un gel de curatare,foarte rar o las pe piele fara sa o clatesc desi acest lucru nu dauneaza tenului.Sunt persoane care o utilizeaza strict pentru indepartarea machiajului ochilor,pentru ca nu-i irita.Insa cum eu folosesc rimel waterproof nu-l pot indeparta decat cu un bifazic,aceasta nu face fata produselor rezistente la apa.
      Am mai citit la unele fete ca o folosesc in loc de tonic,pentru ca nu le incanta ideea de a se demachia cu apa.Important e sa gasim metoda potrivita pentru tenul nostru,el stie cel mai bine ce si cum ii prieste.:)

      Ștergere
  8. M-ar tenta Skin79, Age Rewind si Bio Oli. Bio Oil am vrut sa-l comand mai demult de pe Amazon, acum imi pare rau ca am renuntat, vreau sa vad de ce e in stare. Dar nu e timpul pierdut, la urmatoarea comanda il pun pe lista. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact,Olivia,niciodata nu-i prea tarziu.Sa nu te astepti la minuni din partea lui,insa rezultate se vad,cel putin in cazul meu!
      Te pup.

      Ștergere
  9. Cristina Barbieru10 iunie 2014 la 19:28

    Eu nu am incercat nicunul insa cele doua produse de la garnier ma tenteaza , am auzit doar pareri bune despre ele ! Pupici !! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se par foarte bune si rar gasesc produse care sa ma multumeasca! :D
      Pup.:*

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Macar primavara si vara sa folosesc si eu lacuri pastelate ca in rest..:D

      Ștergere
  11. Produsele Garnier vreau sa le incerc si eu, lacurile sunt foarte girlie, cel putin cel cu particule colorate. Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te vor dezamagi produsele acestea,Mihaela,sunt sigura!
      Te pup.:*

      Ștergere
  12. :( Ufff... daca iti place pudra pulbere de la essence, tine de ea. Mie mi s-a terminat de ceva vreme si am cautat-o in disperare la toate standurile Essence si pe toate site-urile, rezultatul: STOC EPUIZAT :(. A fost scoasa din productie si imi pare atat de rau. A fost absolut singura pudra pe care tenul meu a acceptat-o.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP