marți, 10 iunie 2014

The liebster award tag

Buna!

Acum ceva timp am facut acest tag de aceea aveam dubii daca sa-l repet sau nu.M-am gandit ca v-am spus multe lucruri despre mine,50 numai in aceasta postare si parca ce-i prea mult strica.:)) Dar din respect pentru Georgiana si Mada,fetele care m-au nominalizat,o sa raspund azi intrebarilor pe care le-am primit de la ele.Va multumesc ca v-ati gandit la mine.:)

Ca orice tag si acesta are niste "reguli" insa eu o sa sar peste ele pentru ca nu o sa nominalizez,am facut lucrul acesta anterior.O sa incep prin a va spune alte 11 lucruri despre mine(sper sa nu ma repet):

1.Am facut o perioada gimnastica pana cand mi-am rupt mana si am renuntat.

2.Nu-mi plac barbatii care poarta cercei,indiferent de locul in care ar fi acestia(cerceii).:))

3.Scriu de mai bine de un an pe blog insa niciodata nu am pus o fotografie cu mine.

4.Nu pot trai fara dulciuri!!!

5.Port colanti numai prin casa,mi-e rusine sa ies imbracata cu ei.:D

6.De existenta blogului meu stiu  doar cateva persoane din familie.La inceput nu am spus nimanui ca scriu,e ciudat sa stii ca iti citesc postarile oameni care te cunosc personal.

7.Iubesc mirosul de vanilie(si gustul-yummiiii).

8.Imi plac lucrurile hand-made,le consider diferite.

9.Pot sta machiata o zi intreaga fara probleme dar daca,de exemplu,ajung acasa si stiu ca nu mai ies pur si simplu nu am liniste pana nu ma demachiez,simt ca ma sufoc,ca ma "strange" pielea.:D

10.Nu-mi plac persoanele care se plang toata ziua desi n-au motive si nici cele care isi cer scuze de o suta de ori pentru aceeasi greseala.

11.Am foarte putine persoane cu care vorbesc despre mine sau despre problemele mele,nu am incredere in oricine.

Intrebarile primite de la Mada:

1.Spune un lucru pe care nu ai apucat sa-l faci pana acum,dar ti l-ai dorit mereu?
Sa petrec cateva zile de camping.

2.Cea mai mare realizare de pana acum ?Dar cel mai mare esec?
Consider ca nu exista realizari mici,asa ca nu as putea alege una anume.In ceea ce priveste esecul nu-mi place denumirea.Cu fiecare experienta esuata devenim mai puternici,acumulam experienta si invatam de ce sa ne ferim a doua oara.Mai degraba consider un esec frica de a-ti asuma riscuri si de a te complace in situatii nu tocmai fericite.

3.Esti mandra de trecutul tau?
Sunt mandra de prezentul meu,altceva nu conteaza!

4.Daca ai vrea sa schimbi ceva in trecutul tau ,ce ar fi?
Absolut nimic chiar daca au existat si momente mai putin placute.Datorita experientelor trecutului suntem cei de azi.:)

5.Afli ca mai ai 3 zile de trait ,cum le traiesti?
Profitand de fiecare clipa si in compania celor dragi mie.

6. Pestisorul de aur iti da sansa sa fi iubita unei celebritati,care ar fi aceea?
Mereu mi-a placut George Clooney asa ca...:))

7.Mergi intr-un oras strain pentru prima oara.Acolo ar trebui sa te intalnesti cu cineva,insa e teapa,iar tu nu ai bani de intors,ce faci?
Raman acolo si dau o raita prin magazine sa casc gura,daca bani nu am sa-i toc.:D

8.Daca ar fi sa joci intr-un film, care ar fi acela ,si rolul carui personaj ti-ai dori sa-l interpretezi si de ce ?
Nu-mi vine niciun film in minte acum dar mi-ar placea sa interpretez un personaj negativ,sunt curioasa cum mi-ar iesi,eu fiind total opusul.

9.Ce crezi despre Romania si mentalitatea oamenilor din aceasta tara?
 Eu sunt plecata de mult timp din tara si cand vin in vacanta nu mi se pare ca mentalitatea ar fi alta decat a celor de aici.E normal ca majoritatea persoanele mai in varsta sa gandeasca altfel insa tinerii incep sa aiba o alta perspectiva a lucrurilor.Cat despre Romania,e tara cu locuri extrem de frumoase.

10.Daca ai fi D-zeu ce schimbari ai face?
As face ca fiecare sa primeasca "Dupa fapta si rasplata"!

11.Ce abilitate supranaturala ti-ai dori sa ai si de ce?
Sa pot citi gandurile celor din jur,ce m-as mai distra!;))

Intrebarile primite de la Georgiana:

1.Aveti o firma de cosmetice preferate?
Imi plac mult produsele Essence.

  2.Unghii simple,clasice sau cu model?
Toate variantele desi in ultima perioada am purtat mai des manichiuri simple.

  3.Cumparaturi online sau goana prin magazine?
Haine nu am cumparat niciodata on-line,imi place sa le probez inainte,sa vad materialul pe "viu",sa-l simt,asa ca merg direct la sursa.Insa cand vine vorba de bijuterii,cosmetice,carti sau chiar alimente nu ezit sa comand on-line mai ales daca nimeresc oferte bune.

  4.Cat de des purtati un machiaj full face?
Foarte des.

  5.Produsul de make-up si din garderoba preferat?
Momentan pudra translucida de la Essence,nu stiu daca e neaparat preferata dar cum o folosesc de vreo doi ani e obisnuinta,nu-mi inchipui un machiaj fara ea.In perioada aceasta din garderoba preferatii mei sunt o pereche de pantaloni negri,simpli.

  6.Daca ai intalni pestisorul auriu care sunt cele trei dorinte?
In afara de sanatate pentru toata lumea n-as cere nimic.

  7.Care este activitatea ta preferata pentru a te relaxa?
Depinde de "gradul" de stress,daca e vorba de o problema grava nu ma relaxez decat atunci cand aceasta se rezolva.Daca sunt lucruri minore ma ajuta o baie prelungita,asa am timp sa-mi pun ordine in ganduri. 

  8.Cum arata un weekend perfect?
Daca e petrecut alaturi de persoanele potrivite cu singuranta e perfect,nu conteaza locul si nici activitatile desfasurate.

 9.Care este un produs high-end pe care il doresti?
Imi doresc atat de multe!!Ma tenteaza produsele Bobbi Brown,in special corectorul.

10.Ce anume te face sa te simti sexy?
Rochiile/bluzele cu spatele sau umerii goi.

11.Cel mai scump obiect vestimentar?
O rochie de seara.

Daca nu ati facut inca tag-ul acesta si va plac intrebarile fetelor,va invit sa-l preluati.M-as bucura sa citesc si raspunsurile voastre.

Va pup.

10 comentarii:

  1. N-ai pus pe blog nicio poza de-a ta, eu ma bucur ca te stiu si pot asocia numele tau unui chip! :)
    Daca renunti la Clooney, sa stii ca imi place si mie! :)))

    O reala placere si relaxare a fost sa citesc tot ceea ce ai dorit sa impartasesti cu noi!
    Te pupacesc, draga Oana!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il impartim ca nu l-as vrea chiar pentru totdeauna..il mai trimit cate o saptamana si pe la tine! :))
      Te pup,draga mea.:*

      Ștergere
  2. aaw! Ma bucur ca ai preluat intrebarile mele de la Mada :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Avem multe lucruri in comun , dar cel mai important este : nu pot trai fara dulciuri ! :D
    Pupici :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca e cel mai important lucru,Ana!Ce ne-am face noi fara dulciuri?! :))
      Te pup.

      Ștergere
  4. Am citit postarea fiind sigura ca voi gasi ( din nou ) o gramada de lucruri pe care le avem in comun si ce crezi?!Am avut dreptate :)).
    Sa incep sa scriu cateva? :D (sper sa nu-ti las un comentariu kilometric :)) )
    Am ramas surprinsa atunci cand,avand o reuniune de familie,rudele au inceput sa ma intrebe despre blog...nici macar nu stiam ca stiu ca am un blog :)).
    Lucrusoarele hand-made sunt preferatele mele,pentru ca de cele mai multe ori sunt unicat si stiu cata munca se depune in realizarea minunatiilor.
    Daca ma pun in pat si numa demachiez incep sa-mi lacrimeze ochii si sa mi se infunde nasul :)).Stiu ca e ciudat,dar cred ca asa imi spune tenul meu ca trebuie sa am grija de el :D.
    Ar mai fi multe de spus,dar ma opresc aici :).
    Te pup draga mea draga :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca la mine pe pagina esti ca la tine acasa asa ca poti scrie comentarii extra-kilometrice,imi face placere sa le citesc,mai ales daca vin din partea ta.:)
      Era chiar culmea sa nu fi gasit macar un lucru in comun,eu deja m-am obisnuit sa vad mereu asemanari intre noi.:))
      Te pup si eu,scumpa!:*

      Ștergere
  5. Mie-mi plac barbatii cu cercei si tatuaje. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tatuajele imi plac si mie,dar cu cerceii am o problema atunci cand sunt purtati de un barbat! :D

      Ștergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP